Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Ακούς ελληνάκο; Ακούω Μπασταρδάκο,


.... Ακούω!
Γλύφοντας τα χείλια μου που τρέχουν αίμα από την σιδεργροθιά ενός από «αυτούς που δεν κινδυνεύω», που εισέβαλλε στο σπίτι μου να μου δείξει την… ευγνωμοσύνη του, για το φαί που έφαγε ως τώρα!
Δεν πρόλαβα Μπάσταρδάκο μου να «γλύψω» τον πολιτικό που οι «ηττημένοι» πρόγονοί σου με τις φυλλάδες που κυριάρχησαν και μάντρωσαν τους αδύναμους, κατάφεραν να μου τον «φορέσουν» στο σβέρκο!
Δεν ήμουν ποτέ δικός τους Μπασταρδέλι μου, γιατί απλούστατα, «ήξερα» και δεν πίστεψα ποτέ τα λόγια τους τα πλάνα!
36 χρόνια τώρα, εγώ ό Ελληνάκος, που όμως πρόλαβα να γεννηθώ εγκαίρως, βλέπω τους ανθρώπους γύρω μου, να τρώνε στη μάπα το βοθρολύματα της δικιάς σου “παραγωγής”!
...Να διαβάζουν τους Ιους και τις Πανούκλες της δικιάς σου Δουλοτυπίας,
....να σπάζουν τις ρίζες και να χαλάνε την φύτρα με τους δικούς σου Ριζο-Κλάστες,
..... να υπόκεινται Καθημερινά τους ποικοιλώνυμους δουλοπάροικους ΔημοσιΓκράφους της «Πράσσειν-Αλογα» Αλαφούζιας εργοδοσίας!

Τους «αγαπημένους δημοσιογράφους», μου τους έβαλε στο σπίτι μου, ανάμεσα σε σουρλουλούδες, κίναιδους και χασικλήδες γιούφτους, με τσαντίρια η όχι, σε καραγκιόζηδες με άλλοθι ότι καγχάζουν τις Θώδες και τους Εθνικούς σταρ, τα βοθροκάναλα και οι καναλΑρχίδες τους!
Αν δεν καταλαβαίνεις τί λές, μάθε πως περιγράφεις όχι τον Ελληνάκο, άλλα τον Σκλαβάκο που δημιούργησαν οι "ηττημένοι" με την "ψυχή την τόσο βαθειά".
Αυτόν που χάθηκε στα λαγκάδια της Ελληνικής γης, της κουρσεμένης από ξενόφερτους δούλους και ξενόμητρες ιδέες, που τις βύζαξαν πρόθυμοι ηλίθιοι ή μητραλοίες στρατευμένοι!
Αυτον που εγκατέλειψαν «οι μερικοί τους», «άλλοι» και «προνομιούχοι» , ως εκλεκτή σπορά γενιτσαρισμού, μετά το αιματοκύλισμα του Δεκεμβρίου, μπήκαν στο «Ματαρόα» και κάναμε "μαύρα Μάτια" να τους δούμε και μεις «οι Ελληνάκοι» και σεις οι σημερινοί ανθέλληνες ή οι αλλοτινοί «χρήσιμοι ηλήθιοι».
Την Θρησκεία μου, την μαγάρισαν άνθρωποι ελεεινοί και την έλιωσαν οι άθεες γενιές σου, που όταν έμπαιναν σ΄ ένα χωριό –τότε που με τα όπλα θέλησαν να επιβάλουν την μητραλοία ιδεολογία τους-, τον παπά, τον δάσκαλο και τον αστυνομικό σκότωναν!
Δεν άφησαν τίποτα αυτοί που σε δίδαξαν, ώστε να καταλάβεις τι νοιώθω «ο γνήσιος Ελληνας» και τι ορίζει την «αίσθηση αγάπησης» για την πατρίδα!
«Γέμισα» τους δρόμους όταν ένοιωσα όμορφα σε μια νίκη,
...όταν ένοιωσα πως το όνομα της Μακεδονίας ήταν σημαντικό για την ζωή μου και ιδίως, για το μέλλον των παιδιών μου!
Ώστε φίλε Μπασταρδάκο, αντίτιμο στο όνομα που πρέπει να δώσω, είναι η ζωή των παιδιών μου;;;

Τι εννοείς βλητομάμαντα «Μπαγαποντάκο»;
Γιατί ο αγώνας εκείνων, να σφετεριστούν ό,τι δεν τους ανήκει,
είναι λιγώτερο επικίνδυνος για τα παιδιά και την καθημερινότητά τους;;;
Εσύ ήθελες δημοψήφισμα για να έχεις το πολίτευμα που προτιμούσες, θες δημοψήφισμα για ό,τι ξέρεις ότι θα κερδίσεις!

Εσύ είσαι άλλο από μένα, Kαραγκιοζάκο;
Όταν βαράς εσύ κι ή φάρα σου Μπαγαποντάκο, όπως στην περίπτωση του Πολυζωγόπουλου η του Πρύτανη ή όσων ο εσμός σουστοχοποιεί ως «φασίστες» «λητες», «ακροδεξιούς», «μπάτσους» «γουρούνους», όταν δικαιολογείς παράπλευρες απώλειες σαν τον Αξαρλιάν,
τι θες να μας πείς, ρωτώντας τί θα γινόταν, αν ο Αλέξης ήταν Αλβανός;;;
Για τον Αξαρλιάν έγινε καμιά διαδήλωση;
....Όταν σκοτώσαν τον Μπακογιάννη έγινε τίποτα;
....Όταν σκοτώσαν τον Σάββα, για να κλείσουν τα στόματα και να αθωωθούν με την σιωπή του φόβου τα ρεμάλια του ΕΛΑ, έκαναν τίποτα τα δεξιά σκουλίκια σαν και μένα τον Ελληνάκο;

Ε, ΠαλαιοΜπασταρδάκο;
Μυρίζεις σαπίλα, Μπαγασάκο;
Μήπως είναι η δικιά σου σήψη που έγινε λίπασμα και με θρέφει,
ώστε να σωθώ από τα σκατά που έβαλες να με καλύψουν ;;;
Χρόνια τώρα, ομόφωνα, χειρηλατημένα, σχεδιασμένα;
Μήπως φοβάσαι πως «το θάμα έγινε» από την υπερβολική έκθεση της εγωπάθειάς σου και των λουριών σου, Βλακέντιε ;
Μήπως ανέστησες «τους Δειλούς, τους άμοιρους, τους άβουλους, όλους αντάμα
Μήπως, εντέλει ,πρέπει να σ΄ ευγνωμονώ, Μπασταρδάκο;;
*****************************************************
Μ΄ έθαψες, αλλά την πάτησες κακομοίρη!!!
Ήμουν Σπόρος και φύτρωσα!!!!!!
*****************************************************
Ύστερη Σκέψη: Μη σου ξενοφανεί το «Μπασταρδάκο». Ετσι αποκαλεί όλους τους κατοικούντες σ΄ αυτόν τον δύσμοιρο βράχο, η Φρακγα-Δάκη, το «άλτερ εγώ» της ΔραγωνοΜουζέλαινας!
Εκτός αν εσύ ξέρεις τι είσαι και τότε, το παίρνω πίσω!
Αρκεί να το δηλώσεις, εξυπνάκο! Τι είσαι λοιπόν;

Ο ελληνάκος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου