Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Βύρωνά μου!!!!


Μου εστειλες εχθές το SMS,
Για να μου πείς εσύ τι θες
να κάνω,
Βυρωνά μου!

Ποιός σε ρώτησε καλέ μου, πες μου ποιός,
Και πως το τόλμησες για πες μου, πώς,
με μήνυμα γραπτό, ναι, δυστυχώς,
ορμήνειες να μου δώσεις πατρικώς,
σαν γάϊδαρος ζεμένος με Σαμάρι,
την Ντόρα να ψηφίσω με καμάρι!

Την λίστα σου ξανά να την κοιτάξεις
και AN γνώμη δεν σε παίρνει να αλλάξεις,
εμένα Βυρωνά μου, ξεγραψέ με
πως είμαι εγώ δικός σου, ξέχασέ με!

Την πάτησες δικέ μου, ε, τι λες;
Κι αν θα μου πεις εσύ τι θές,
Δεν θα το κάνω
Βυρωνά μου!


*** Λυπάμαι για ό,τι είδα στο Αλτερ προ ολίγου...
Τον ειρμό των λόγων που άκουσα και λάλησα,
το ύφος που είδα και λαχτάρησα!
Αμα σε δείς τι είπες
και ακούσεις πώς εφάνης,
σίγουρα Βυρωνά μου, θ΄ αποθάνεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου