Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Στ' ορκίζομαι Γιωργάρα μου!


Στ’ ορκίζομαι Γιωργάρα μου,
Και κάτσε να τα πούμε,
Μνημόσυνο να κάνουμε
Κατίνες να γεννούμε!

Στ΄ ορκίζομαι Γιωργάρα μου,
Γιωργάρα να σε θάψω,
Όλους αυτούς θα εκδικηθώ
Όλους αυτούς θα κάψω!

Για άκουσε τα νέα
Του Γιωργιάδη
Που κάποτε μου έλεγε
«Μαζί σου και στον Αδη!»

Προχτές τ΄ απομεσήμερο
Βγήκε με τον Βορίδη
 Κι η ώρα πήγε τέσσερις,
Δε φάνηκε  τ΄ αρκίδι!

Και ψάχνοντας και ψάχνοντας
Τους βρήκα στου Αντώνη,
Του δώσαν τα μαχαίρια τους,
Εμένα να καρφώνει!

Αυτά λοιπόν τα νέα
Του Γιωργιάδη
Που μου ΄λεγε  «κυρ Πρόεδρε
Μαζί σου και στον Άδη!»

Και σήμερα μου πήρανε,
Κυριάκο και Θανάση!
Αυτά τα δυο καλόπαιδα
που τα ‘παιρνα στην πλάτη!

Μου  είπαν πως τους είδανε
Με τον Ανατολάκη,
Να πάνε  χέρι χέρι ,
Να φτύνουνε τον άρχοντα
Εμένα τον φιλεύσπλαχνο
Τον άρχοντα του Μπύθουλα
Που τίμησε και έχεθε
Στην Πόλι περιστέρι!
Εμένα τον παμμέγιστο,
Γιώργο Καρατζαφέρη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου